با نسخه های مختلف آنتی ویروس Eset آشنا شوید

با نسخه های مختلف آنتی ویروس Eset آشنا شوید

بلاگ بازدید: 3645

ای ست ( ESET ) یک شرکت امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات، واقع در براتیسلاو جمهوری اسلواکی است.

این شرکت در سال ۱۹۹۲ از ادغام دو شرکت خصوصی تاسیس شد. ای ست به عنوان یکی از موفق ترین شرکت ها در سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ در کشور اسلواکی انتخاب و معرفی شد.

این شرکت در بیش از ۱۸۰ کشور نمایندگی رسمی فروش داشته که تنوع محصولات آن در سه دسته بندی شخصی، تجاری و سازمانی عرضه و ارائه می شود. در ادامه به معرفی و بررسی نسخه های مختلف آنتی ویروس Eset می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

این شرکت بزرگ که موفق شده به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در ۲۰۲ کشور جهان دست یافته در دو بخش به ارائه محصولات می پردازد :

 محصولات امنیتی شخصی یا اصطلاحا خانگی ( HOME )

 

 محصولات شرکت ESET در حوزه ی خانگی به شرح ذیل است : 

 آنتی ویرس های ESET ، قابل استفاده در ویندوز : 

ESET NOD32 ANTIVIRUS : این محصول آنتی ویروس خانگی شرکت ESET بوده که فاقد دیوار آتش ( FIREWALL ) است و برای امور روزانه مناسب می باشد و قادر است کامپیوتر شما را در برابر ویروس هایی که ممکن است از طریق حافظه های قابل حمل ( FLASH MEMORY ) حفاظت کند.

ESET SMART SECURITY : این آنتی ویروس علاوه بر حفاظت کامپیوتر شما در برابر ویروس های احتمالی، اطلاعات شما را نیز در برابر حملات احتمالی هکرها ، وب سایت های اینترنتی ناامن و … در حین وبگردی حفاظت خواهد کرد؛ در عین حال رمزهای عبور شما را ذخیره کرده و اطلاعات شما را حفظ خواهد کرد.

ESET INTERNET SECURITY : این آنتی ویروس نسخه ضعیف تر و کم حجم تر و ارزان تر SMART SECURITY است که تنها جهت محافظت سیستم از حملات و ویروس های اینترنتی کاربرد دارد.

 محصولات امنیتی تجاری ( BUSINESS ) :

 

محصولات شرکت ESET در حوزه شرکت های کوچک تا بزرگ و سرور ها : 

 بر اساس میزان بزرگی شرکت و تعداد کاربران آن شرکت : 

ESET Endpoint Protection Standard

ESET Endpoint Protection Advanced

ESET Secure Business

در صورتی که قصد استفاده از لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود ۳۲ را دارید، کارشناسان امداد کامپیوتر تهران تهیه و نصب و انجام تنظیمات آن را برای شما انجام خواهند داد. این لایسنس بصورت مستقیم و قانونی از شرکت ایست خریداری شده و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد.

چاپ